فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار

فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار
  • دسته بندی: اخبار سایت
  • تاريخ: ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
  • تعداد بازدید: 11
  • به اشتراک بگذارید:

شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان در نظر دارد پروژه احداث مجتمع نمایشگاه بین المللی خوزستان و مجموعه های جانبی شامل هتل، مجموعه ورزشی و سایر خدمات تفریحی، واقع در اهواز، منطقه فولی آباد، ابتدای جاده اهواز اندیمشک، جنب اداره رهگشا را به صورت ساخت، بهره برداری و واگذاری (B.O.T) از طریق فراخوان به بخش غیردولتی واگذار نماید.

توضیحات:

1- متقاضیان لازم است در ساعات اداری از تاریخ 1403/07/27 تا پایان وقت اداری 1403/07/30 جهت ارائه درخواست کتبی و تکمیل تقاضانامه خود و سایر مدارک مرتبط به دبیرخانه شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان به نشانی اهواز، کیانپارس، میدان شهید چمران، شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان مراجعه نمایند.

2- متقاضیان می توانند در وقت اداری مورخ 1403/08/01 با مراجعه به نشانی پروژه مورد نظر از وضعیت پروژه بازدید نمایند. همچنین متقاضیان لازم است حداکثر تا پایان وقت اداری روز 1403/08/02 اسناد تکمیل شده فراخوان را به دبیرخانه شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان تحویل و رسید دریافت نمایند.

3- متقاضیان لازم است مبلغ 40.000.000 (چهل میلیون) ریال بابت سپرده شرکت در فراخوان سرمایه گذاری را به صورت واریز به حساب بانک کشاورزی به نام شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان به شماره 796712921 واریز و فیش واریزی را در پاکت مربوطه به اسناد فراخوان تحویل نمایند.

4- بازگشایی پاکت ها در تاریخ 1403/08/07 انجام شده و کلیه اسناد و مدارک واصله در جلسه کمیسیون معاملاتی نمایشگاه بین المللی خوزستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه فراخوان یک هفته پس از بازگشایی و بررسی های لازم اعلام می گردد.

5- چنانچه برنده، حاضر به عقد قرارداد نگردد، ضمن ضبط ضمانت نامه، تمام خسارات و هزینه های تحمیل­ شده، از ایشان دریافت و با نفر دوم قرارداد منعقد می گردد.

6- نمایشگاه بین المللی خوزستان در رد یا قبول هر کدام از پیشنهادات مختار است.

هیئت مدیره

نمایشگاه بین المللی خوزستان