بیست و هشتمین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن

بیست و هشتمین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن
  • دسته بندی: اخبار سایت
  • تاريخ: ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
  • تعداد بازدید: 90
  • به اشتراک بگذارید:

امروز همایش بیست و هشتمین دوره‌ی بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، در آخرین روز از دهه تولید و تجارت در سالن اجلاس سران مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این همایش که مدیران تشکل‌های گوناگون بخش خصوصی و مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی، از جمله مدیران مراکز نمایشگاهی کشور حضور داشتند، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت، علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری تهران، محمدرضا بهرامن، نایب‌رئیس اتاق ایران و رئیس خانه معدن، محمدرضا مرتضوی، رئیس کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران، و صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه این رویداد، از بسته‌ی خادم‌الرضا رونمایی شد. بسته‌ی خادم‌الرضا، بسته‌ی حمایت از تولید و تجارت و بیانگر انسجام بخش‌های غیردولتی و دستگاه‌های دولتی برای رفع چالش‌های تولید و تجارت است. طبق گفته‌ی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، تلاش شده به کمک این بسته برای رفع ۸۷ موضوع، راهکار ارائه شود.

در پایان مراسم هم ستاد گرامیداشت دهه‌ی تولید و تجارت، از برگزیدگان صنعت و تولید و تجارت کشور با اهدای لوح و تقدیرنامه، تجلیل به عمل آورد.