تقدیر مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

تقدیر مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
  • دسته بندی: اخبار سایت
  • تاريخ: ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
  • تعداد بازدید: 16
  • به اشتراک بگذارید:

دکتر رحیم جلیلی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، در پیامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«اُغزوا تُوَرِّثوا ابناءَكُم مَجداً»
در راه خدا و در نبرد با دشمن، همواره آماده و مجاهد باشید تا شرف و افتخار را برای فرزندانتان به یادگار بگذارید.
*امام صادق (ع)

با غرور و افتخار، ضربه‌ی عظیم و مقتدرانه‌ی موشکی نیروهای سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه‌ی نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی را به ملت قهرمان‌پرور ایران که چنین فرزندان پرآوازه‌ای را در دامان خود پرورانده است، تبریک عرض می‌نمایم. این عملیات بی‌نظیر که به اتکای دانش و تخصص نخبگان نظامی ما، پیروان خلف شهید تهرانی مقدم انجام شده است، در تاریخ مبارزات ملت بزرگ ایران، همچون برگ زرینی جاودان خواهد ماند. 

_دلاور مردان سپاه و ارتش، این سرداران و سرافرازان دلیر ایرانی، که فخر جهان اسلامند، با چنین اقدام شکوهمندی، پیامی روشن و قاطع به دشمنان این مرز و بوم دادند و بار دیگر، با نمایش غرور و عزت ایرانی، جهانیان را به تحسین و احترام واداشتند‌. _

ضمن تبریک به این قهرمانان، از ایثار و شجاعت بی‌دریغشان سپاسگزاری می‌کنیم و امیدواریم همواره پرچم پر افتخار ایران عزیز، با همت و دلاوری‌های آنان، در اوج اقتدار و سرافرازی به اهتزاز درآید.

رحیم جلیلی 
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان 
و رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران