پیام تقدیر رئیس انجمن از شرکت کنندگان در نشست ویژه امور نمایشگاهی

پیام تقدیر رئیس انجمن از شرکت کنندگان در نشست ویژه امور نمایشگاهی
  • دسته بندی: اخبار سایت
  • تاريخ: ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
  • تعداد بازدید: 11
  • به اشتراک بگذارید:

چهارشنبه 25 مهرماه، نشست تخصصی مدیران اجرایی و امور نمایشگاهی مراکز سطح کشور به همت انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران، در تهران، مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار گردید. در این جلسه، که با هدف تقویت تعاملات میان سایت های نمایشگاهی کشور و ارتقای سطح علمی و دانش فنی فعالین امور اجرایی این مراکز تدارک دیده شده بود، برنامه های متنوعی، اعم از کارگاه های آموزشی و جلسات هم اندیشی به اجرا درآمدند. در این راستا، دکتر رحیم جلیلی، مدیرعامل نمایشگاه خوزستان و ریاست انجمن، با صدور پیامی، از دست اندرکاران و شرکت کنندگان در این نشست تقدیر و تشکر به عمل آورد. متن این پیام به این شرح است: 

بسمه تعالی
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
با سلام و دعای خیر
اکنون که به لطف خدای متعال، و با سعه‌ی صدر مدیران محترم عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و همه‌ی دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان، دومین نشست آموزشی انجمن، ویژه‌ی مدیران محترم امور نمایشگاهی و امور اجرایی نمایشگاه‌های بین‌المللی سراسر کشور، در ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳، در مجموعه‌ی فاخر ایران‌مال تهران برگزار شد، شایسته است بدینوسیله از همه‌‌ی عزیزان و همکاران گرانقدر خود، مدیران عامل محترم مراکز نمایشگاهی کشور و اعضای محترم هیئت مدیره‌ انجمن، همچنین جناب آقای مهندس هاشمی، دبیر کل محترم انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، سرکار خانم غفاری و جناب آقای مهندس سمالی، مسئولین امور اجرایی انجمن، جناب آقای مهندس سعید کیوانی، سردبیر رسانه‌های انجمن، سرکار خانم مهمدی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان، و جناب آقای مهندس کایدانی، مسئول گروه رسانه‌ای عصر تولید، به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی که برای برگزاری شایسته‌ی این نشست مهم معطوف داشتند، کمال سپاس و قدردانی را ابراز نمایم.
خاصه از برادر ارزشمند، جناب آقای مهندس محمدخانی، مدیرعامل محترم نمایشگاه ایران‌مال، و سرکار خانم حسینی، معاونت محترم و پرتلاش آن مجموعه، به جهت میزبانی شایسته و حضور ارزشمندشان در این نشست وزین، کمال سپاس و قدردانی را اعلام می‌دارم.
همچنین بایسته است از اساتید محترم و فاضلی که این نشست را به گنجینه‌ی علم و تخصص خود منور نمودند، جناب آقای دکتر مالکی، دبیرکل محترم فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار اتاق بازرگانی ایران، جناب آقای دکتر میرمظفرجویان، مشاور محترم مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران، و جناب آقای دکتر آل‌شیخ، پژوهشگر ارزشمند و نواندیش، کمال قدردانی خود را اعلام نمایم.
در پایان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه‌ی عزیزان و یکایک مدیران امور نمایشگاهی و اجرایی نمایشگاه‌های کشور که از جای‌جای ایران عزیز تشریف‌فرما شدند، ابراز داشته، امیدوارم با تداوم چنین نشست‌هایی و به واسطه‌ی همگرایی و هم‌افزایی حاصله، شاهد رفع موانع و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی صنعت نمایشگاهی در کشور عزیزمان باشیم.
با آرزوی توفیق روزافزون
رحیم جلیلی
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان
و رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران