رحیم جلیلی ،رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در پیامی روز جهانی نمایشگاه ها را گرامی داشت
در پیام ایشان آمده است؛
نمایشگاه محلی برای تعامل، تبادل ایدهها، شکلگیری همکاریهای جدید، و رشد و پیشرفت در مدلهای تجاری است و هنگامی که افراد و ایدههای متنوع، در بستر نمایشگاهها با یکدیگر تلاقی یافته و با ایجاد فرصتهای همکاری جدید، تحولات مثبت زیادی را تجربه خواهند کرد
برگزاری نمایشگاهها که با توجه به سوابق دیرینهی آنها، تحولات زیادی را تجربه کردهاند، عاملی حیاتی و مهم در رشد اقتصادی کشورها است؛ هر چقدر نمایشگاههایی که در سراسر دنیا و در سطح داخلی و خارجی برگزار میشوند، قویتر و هدفمندتر باشند، به همان اندازه اقتصاد داخلی و جهانی بیشتر در مسیر رشد و شکوفایی قرار میگیرد.
در این راستا، با هدف رونق بخشیدن به این صنعت مهم، مجمع جهانی صنعت نمایشگاهی، اولین چهارشنبه ژوئن هر سال میلادی را به عنوان «روز جهانی صنعت نمایشگاهی» معرفی کرده که امسال، نهمین سالگرد نامگذاری این روز مهم است
از اهداف مهم نامگذاری این روز جهانی، ایجاد انگیزه برای فعالین حوزههای مختلف اقتصادی و صنعتی است؛ با برگزاری هر رویداد نمایشگاهی، کسبوکارهای فعال و کارآفرینان در حوزههای گوناگون، این امکان را پیدا میکنند که در مسیر رشد قرار گیرند و با توجه به توسعه روابط و فرصتهای کاری خود، دلگرمی و انگیزهی لازم برای ادامه مسیر را حفظ کنند.
همچنین نامگذاری روز جهانی صنعت نمایشگاهی، یاد آوری میکند که با توجه به تحولات سریع اقتصاد، صنعت و تکنولوژی در این برهه از زمان، ضرورت دارد تا همهی کسبوکارها در چنین رویدادهایی مشارکت جدی داشته باشند.
در سوی دیگر، روز جهانی صنعت نمایشگاهی به کسانی که در دل این صنعت در حال فعالیت هستند، یادآوری میکند که اهمیت تبادل ایدهها و برقراری تعاملات قوی میان برندها در صنایع مختلف، اصلی مهم و انکارناپذیر است و تا موقعی که کسبوکارهای مختلف به این مهم توجه داشته باشند، میتوانند به پیشرفتهای زیادی دست پیدا کنند.
در پایان، فرا رسیدن روز جهانی صنعت نمایشگاهی را به همه فعالان این صنعت به ویژه همهی همکاران عزیز، مدیران عامل محترم مراکز نمایشگاهی کشور و کارکنان خدوم انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران صمیمانه تبریک گفته ، توفیق روزافزون ایشان را در این عرصه مهم و کلیدی مسألت دارم.
- اخبار سایت
دسته ها :