نمایشگاه خانه ایرانی از فردا آغاز به کار خواهد کرد

نمایشگاه خانه ایرانی از فردا آغاز به کار خواهد کرد
  • دسته بندی: اخبار سایت
  • تاريخ: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • تعداد بازدید: 47
  • به اشتراک بگذارید:

نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی به زودی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان آغاز به کار خواهد کرد.

دکتر رحیم جلیلی طی گفتگویی با روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان، اعلام کرد نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی، همچون سال‌های گذشته، امسال نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تعداد زیادی از تولیدکنندگان مبلمان و اقلام خانگی در این نمایشگاه، محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان افزود اهداف اصلی از برگزاری چنین نمایشگاهی، از یک سو، حمایت از سبک زندگی ایرانی – اسلامی و ترویج الگوهای متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقلیمی ایران است و از سوی دیگر، پشتیبانی از نظام تولید و تولیدکنندگان داخلی تا بتوانند به نحو شایسته‌ای به رقابت با یکدیگر و با کالاهای خارجی بپردازند.

به گفته‌ی ایشان در این دور از نمایشگاه، 70 واحد از سه استان خوزستان، تهران و آذربایجان شرقی حضور دارند که حدود 50 واحد آن‌ها، تولیدکننده محسوب می‌شوند. رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، همچنین به نقش واحدهای توزیع‌کننده نیز اشاره داشت و افزود چنانچه ارتباط میان تولیدکننده و توزیع‌کننده به درستی برقرار شود، کالاهای ایرانی، بیشترین امکان معرفی را میان اقشار جامعه خواهند داشت.

شایان ذکر است این نمایشگاه، در تاریخ 17 الی 22 اردیبهشت 1403، از ساعت 17 الی 23، در اهواز، کیانپارس، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‌گردد و میزبان شهروندان و خانواده‌های عزیز خوزستانی خواهد بود.

انتهای پیام/